18 січня, працюємо за розкладом уроків на понеділок.
Я досліджую світ
Тема: Ми різні, але рівні. Гидке каченя.
На сторінці 14 розміщені завдання на наступний тиждень.Ознайомтесь із ними, будь ласка.
Наступна сторінка: дати відповіді на поставлені запитання за змістом казки Ганса Крістіана Андерсена "Гидке каченя". Для цього потрібно ознайомити дитину зі змістом цієї казки
(або прочитайте їй цей твір, або перегляньте мультфільм).
У зошиті опрацюйте сторінку 12: підкресли, за ким люблять доглядати ці діти.
Фізична культура
Комплекс загальнорозвивальних вправ. Біг на місці.
Звіроаеробіка: імітація руху різних тварин ( слон, лисичка, зайчик, киця та ін.).
Українська мова
Тема: Закріплення звукового значення літери "ге".
Закрийте вушка, вимовте почергово звуки г-х, пригадайте, що вони є парними приголосними звуками: г- дзвінкий, х- глухий.
Робота над текстом "Розмова птахів":
прочитати оповідання;
стисло переказати;
списати перше речення;
записати під диктовку назви птахів, які зустрічаються в цьому тексті:
Снігур, грак, голуб.
Математика
Тема: Закріплення навичок розв'язування задач вивчених типів, числових рівностей і нерівностей.
Урок 63. №1: порівняти дві задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.
Записуєте так:
1) 6+4=10(с.)
1)6-4=2(с.)
Пригадайте тип задачі №2: на різницеве порівняння (якщо запитують "на скільки" то треба від більшого числа відняти менше).
№3: числа, що заховалися за пиріжками, запишіть у порядку зростання (від меншого до більшого): 1 3 4 10
№ 4-6 можна розв'язати усно, а можна записати (за бажанням дитини).
Я досліджую світ. Технології.
Виготовляємо сніжинки.
У підручнику на сторінці 16 вміщена інструкція виготовлення сніжинки. Ми вирізали балерину та одягали на неї спідничку-сніжинку.
Сьогодні ви маєте змогу оновити її гардероб. Для цього вам потрібно вирізати одну чи декілька сніжинок.
Бажаю успіху!
Фото виробів та виконаних завдань можете надсилати мені на Вайбер (в особисте).
Дякую за співпрацю!




Немає коментарів:
Дописати коментар