Доброго ранку! І нехай він дійсно буде добрим!
Любі мої діти! Шановні батьки!
Канікули скінчились, і ми розпочинаємо навчання. Поки що дистанційне. Поки що. Бо я впевнена, що дуже скоро ми з вами зустрінемось у нашому світлому найкращому класі!
Сьогодні до нас приєдналась ще одна дівчинка з Києва. Звати її Валерія.
Лєрочко! Ми вітаємо тебе в нашому дружному 2-Б класі! В якому дуже добрі і гарні діти. Ми всі з радістю приймаємо тебе в нашу класну родину!
Отже, розпочнемо!
Українська мова
Тема: Добір дієслів до назв предметів.
1. -Пригадайте, ми з вами вчили, що всі слова в українській мові об'єднуються у великі групи- частини мови. Ми вже ознайомилися із деякими частинами мови.
Іменник: називає предмет, відповідає на питання хто? що?
Дерево, дівчинка, стіл, шафа, телефон...
Прикметник: вказує на ознаку предмета, відповідає на питання який? яка? яке? які?
Синій, смілива, високе, хороші, високий...
-Сьогодні ми знайомимось із ще однією частиною мови- дієсловом.
2. Прочитати оповідання Андрія М'ястківського "Ми з Грицьком- друзі".
- Якого віку був Грицько?
- Як автор описує хлопчика?
- Що хотів побачити Грицько?
- Як оповідач ставиться до маленького хлопчика?
3. Прочитати в особах (з мамою, чи з татом) розмову оповідача з Грицьком.
4. Прочитати правило на ст. 37, пригадати, на які питання відповідає дієслово.
5. Виконати письмово завдання 1(перша зелена крапочка) вправи 4 на ст. 39.
6. Переглянути відеоролик, як добирати дієслова до назв предметів.
Математика
Тема: Назви чисел при множенні.
- Ми з вами почали знайомство з дією множення. Пригадайте: множення- це додавання однакових доданків.
3+3+3+3+3+3+3 означає, що потрібно 3 помножити на 7.
1. Математична розминка: № 1,2,6 на ст. 93 (усно).
2. Прочитати правило №3.
3. Переглянути відеоролик та закріпити поняття про дію множення та назви чисел при множенні.
4. Обчислити усно № 7.8.
5. Розв'язати задачу №4 (записати додаванням і множенням, відповідь).
7+7 і 7 множимо на 2(не 2 на 7).
Я досліджую світ
Тема: Важливе та дрібниці.
1. Прочитати оповідання Олени Касьян "Важливе та дрібниці".
- Як твоя обіцянка може вплинути на настрій іншої людини?
- Наведи приклади.
2. Виконати усно завдання 1 на ст. 47.
Технології
Тема: Малюємо пластиліном. Підсніжник.
Намалювати пластиліном підсніжник, скориставшись інструкцією на ст. 51 та відео.
Фізична культура
Тема: Вправи для формування правильної постави. Стрибкові вправи.
1. Зробити ранкову гімнастику, пригадати вправи для формування правильної постави, які ми виконували на уроках.
2. Виконати стрибкові вправи, відтворені у відео.
Бажаю успіху! З нетерпінням чекаю на ваші роботи!
Немає коментарів:
Дописати коментар