Доброго ранку, мої любі дітки та шановні батьки! Ознайомтесь, будь ласка, із завданнями на сьогодні.
Математика
Тема: Периметр квадрата. Обчислення значень виразів.
1. Математична розминка: № 1, 4 ст. 109.
2. Переглянути відео та дізнатися, якими способами можна обчислити периметр квадрата.
3. Прочитати правило обчислення периметра квадрата.
4. Розв'язати задачі № 5,6. Розв'язок однієї з них (на вибір) записати в зошит ( до першої дії обов'язкове пояснення).
5. Обчисли значення виразів №8. За бажанням- запиши.
Фізична культура
Тема: Танцювальна аеробіка. Вправи для розвитку координації.
Переглянути відео та виконати вправи танцювальної аеробіки.
Я досліджую світ
Тема: М. Лукаш "Майже детективна історія".
1. Прочитати оповідання М. Лукаша "Майже детективна історія" на ст. 70.
2. Подумати, які риси характеру допомогли Мішковинці розв'язати детективну історію.
3. Переглянути відео і дати відповідь на питання "Як лісовим мешканцям вдалося розплутати детективну історію?"
4. Виконати завдання 1 на ст 71(усно).
Українська мова
Тема: С. Дідух-Романенко "Запиталочка- Наталочка". Спостереження за інтонацією питальних речень.
1. Прочитати на ст.62 вірш "Запиталочка- Наталочка".
2. Дати відповіді на питання:
- Який настрій викликає вірш?
- Якого віку Наталочка?
- Чому разом з нею прокидалася Запиталочка?
3. Провести мовне дослідження: вправа 2(2).
4. Переглянути відео, поспостерігати за інтонуванням питальних речень.
5. Прочитати правило на ст.63.
6. Прочитати вірш Г. Бойка "Я і ти", виписати з нього питальні речення.
Я досліджую світ. Технології.
Тема: Виготовлення квітів із паличок з-під морозива та фетру.
1. Прочитати завдання 4 на ст. 74.
2. Розглянути на малюнку готову поробку "Яскравий квітник".
3. Проаналізувати послідовність роботи та виготовити квіточку або цілий квітник.
Бажаю успіхів!
-
Немає коментарів:
Дописати коментар