понеділок, 11 квітня 2022 р.

Дистанційне навчання

Доброго ранку, мої любі дітки та шановні батьки! Ознайомтесь, будь ласка, із завданнями на сьогодні.

Математика

Тема: Периметр квадрата. Обчислення значень виразів.

1. Математична розминка: № 1, 4 ст. 109.

2. Переглянути відео та дізнатися, якими способами можна обчислити периметр квадрата.


3. Прочитати правило обчислення периметра квадрата.

4. Розв'язати задачі № 5,6. Розв'язок однієї з них (на вибір) записати в зошит ( до першої дії обов'язкове пояснення).

5. Обчисли значення виразів №8. За бажанням- запиши.

Фізична культура

Тема: Танцювальна аеробіка. Вправи для розвитку координації.

Переглянути відео та виконати вправи танцювальної аеробіки.


Я досліджую світ

Тема: М. Лукаш "Майже детективна історія".

1. Прочитати оповідання М. Лукаша "Майже детективна історія" на ст. 70.

2. Подумати, які риси характеру допомогли Мішковинці розв'язати детективну історію.

3. Переглянути відео і дати відповідь на питання "Як лісовим мешканцям вдалося розплутати детективну історію?"


4. Виконати завдання 1 на ст 71(усно).

Українська мова

Тема: С. Дідух-Романенко "Запиталочка- Наталочка". Спостереження за інтонацією питальних речень.

1. Прочитати на ст.62 вірш "Запиталочка- Наталочка".

2. Дати відповіді на питання:

- Який настрій викликає вірш?

- Якого віку Наталочка?

- Чому разом з нею прокидалася Запиталочка?

3. Провести мовне дослідження: вправа 2(2).

4. Переглянути відео, поспостерігати за інтонуванням питальних речень.


5. Прочитати правило на ст.63.

6. Прочитати вірш Г. Бойка "Я і ти", виписати з нього питальні речення.

Я досліджую світ. Технології.

Тема: Виготовлення квітів із паличок з-під морозива та фетру.

1. Прочитати завдання 4 на ст. 74.

2. Розглянути на малюнку готову поробку "Яскравий квітник".

3. Проаналізувати послідовність роботи та виготовити квіточку або цілий квітник.

Бажаю успіхів! 

-        

Немає коментарів:

Дописати коментар