Доброго всім ранку! Ознайомтесь, будь ласка, із завданнями на 16 лютого.
Українська мова
Тема: Білоруська народна казка "Легкий хліб".
1. Прослухати білоруську народну аудіоказку "Легкий хліб".
2. Прочитати цю казку в підручнику. Дати відповіді на питання:
- Про що йдеться в казці?
- Що трапилося з вовком?
- Що означає вислів "легкий хліб"?
- Про що вовк розмовляв з косарем?
- Хто ще допоміг вовкові?
- Чому вовк шукав легкого хліба?
3. Скласти міркування: вправа 4 (усно).
4. Пригадати, які слова називають антонімами. (Це слова, протилежні за значенням: день- ніч, високо- низько).
5. Виконати письмово вправу 5(2), дібравши із слів для довідки слова, протилежні за значенням.
Математика
Тема: Радіус кола.
1. Пригадати,що таке радіус кола. (Відрізок, який з'єднує центр кола з будь-якою точкою на колі).
2. Математична розминка: №1, 6, 7 (усно).
3. Прочитати правило, розглянути рисунки на ст. 87.
4. Накреслити коло радіусом 3 см. (Спочатку зробіть відступи по 4 см зверху і зліва. Потім позначте центр кола. І лише тоді накресліть коло.)
5. Переглянути відео, закріпити вивчене.
6. Розв'язати задачу №5 (складена, на дві дії; пояснення до першої дії: поклали учні другого класу).
7. Обчислити значення виразів № 6 (усно, за бажанням можна записати).
Я досліджую світ
Тема: Що може обмежувати бажання?
1. Прочитати оповідання Олени Касьян "Хитромудрий лис", пригадати його зміст.
2. Дати відповіді на питання:
- Чи важливо дотримуватися режиму дня? Чому?
- Чим відрізняється ваш режим дня у вихідні та будні? Чим саме?
3. Прочитати завдання 1 на ст. 35, дати поради Поліні в правильній організації режиму дня.
4. Переглянути відеоролик, прослухати поради тітоньки Сови.
5. Скласти розпорядок свого вихідного дня. А потім в класі презентувати його однокласникам.
Бажаю успіху!
Немає коментарів:
Дописати коментар